עבור קידום אתרים ממומן , יש יתרון באפשרות שלכם להפעיל את מסע השיווק שלכם בדקה אחת ולקבל תנועה של לקוחות פוטנציאליים בצורה מידית. עשיית שימוש בצורה של קידום ממומן ppc , עשויה להיות שימושית באופן ניכר בהנחה שבדיוק סיימתם להקים את האתר שלכם ואתם מעוניינים להגדיל את כניסת הגולשים אליו. קידום ממומן הוא יקר, אומנם זה תהליך זריז. ישנם קליקים זולים וישנם יקרים, ולכן עליכם לבצע מסע שיווק יעיל, על מנת שהמודעות שלכם יופיע רק באופן רלוונטי בהתאם למלות החיפוש שאותן מקלידים הגולשים במנוע החיפוש של גוגל. להלן נציג את החסרונות ואת היתרונות של קידום ממומן ADWORDS.
מה הם החסרונות של קידום ממומן בגוגל?
- כאשר אתם מבצעים קידום ממומן בגוגל עבור האתר שלכם, המתחרים שלכם עשויים לראות מה אתם מציעים ואילו מודעות אתם מפרסמים ופשוט לחקות אתכם.
- קידום אתר ממומן עולה הרבה ויכול להביא לכם תנועה לא רצויה של גולשים. במידה ואינכם יודעים לבטח מה אתם עושים, מאוד מהר תגלו כי אתם משלמים למנוע החיפוש של גוגל סכום ניכר וקיבלתם מינימום של תוצאות.
- הפרסום הממומן בגוגל דורש תחזוקה באופן תמידי לא אך ורק של עלויות הקליקים. רק ארבע תוצאות ממומנות יופיעו לפני התוצאות האורגניות ורק שתי מודעות ממומנות יופיעו בתוצאות החיפוש במובייל, כך שלמעשה התחרות היא עצומה, בעיקר על ההקלקות.
- בשל מלחמה של מחירים בין בעלי אתרים שונים שמעוניינים שהמודעות שלהם יופיעו בראשית הדף, הפרסום במנוע החיפוש גוגל עשוי להיות יקר במיוחד.
- שיעור ההחלקה על תוצאות ממומנות, בניגוד לתוצאות אורגניות, קטן באופן ניכר.
- אסור לפרסם כל מה שבא לכם. למשל, אם אתם בעלי פטנט מסוים, אבל עדיין אינכם יכולים לפרסם אותו, כי הוא אינו עומד במדיניות ההנחיות של מנוע החיפוש גוגל.
מה הם היתרונות של קידום ממומן בגוגל?
- באמצעות קידום ממומן בגוגל באפשרותכם לבצע ניסוי בין המודעות. לאותה מלת מפתח אשר הגולשים תרים אחריה ניתן להציג באופן רנדומלי מודעה אחת או מודעה שניה ואז לבדוק איזה מודעה שהקליקו עליה היה לה CTR גבוה יותר ולאיזה מודעה היה CRO יחס המרה יותר טוב. מודעה אשר גולשים לחצו עליה לא בהכרח ממירה באופן מיטבי יותר.
- על ידי פרסום ממומן באפשרותכם להבטיח שהאתר שלכם יופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש של גוגל, כל עוד הגולשים תרו אחרי מלת החיפוש אותה רכשתם מגוגל. המודעה שלכם תוצג רק בפני מי שרשם בגוגל את מלת המפתח שרכשתם, כך תוכלו לוודא כי המודעה שלכם מוצגת רק בפני מי שמתעניין בשירותים או במוצרים אשר אתם מספקים.
- כאשר אתם מבצעים קידום ממומן בגוגל אתם בעלי שליטה מוחלטת בכל הפן של הפרסום – החל מהתקציב, בחירת מלות מפתח, זמני הפעלה וכן בחירת המודעות עבור האתר שלכם.
- בעת קידום ממומן בגוגל אתם תשלמו רק באם גולשים הקליקו על המודעה שלכם.
- בזמן שאתם מבצעים קידום ממומן בגוגל, תוכלו לנהל בצורה עצמאית את החשבון שלכם, כמו למשל – לעדכן מודעה שכבר קיימת, לשנות מועדי הודעה, להוסיף מלות חיפוש וכיוצא בזה.
- בעת ביצוע קידום PPC בגוגל תוכלו למקד את ההצגה של המודעה שלכם לפי כלי, אזור גאוגרפי או לפי שעות וכיוצא בזה.
קידום ממומן בגוגל
5/5