כולנו חזקים ביחד

מחזקים את העסקים בישראל

קידום אתרים אורגני

תוכן עניינים

כבעלי עסק או כבעלי חברה, בוודאי שיש באמתחתכם אתר אינטרנט וטוב שכך. בשנים האחרונות כל בעל אתר חייב לבצע קידום אתר באינטרנט, על מנת שיוכל להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו. כל מנועי החיפוש ובראשם גוגל מהווים כעין שער כניסה מרכזי לאתרים באינטרנט. בכל רגע  שחולף, יותר מארבעים וחמישה אלף גולשים מבצעים חיפוש במנוע החיפוש של גוגל ברחבי תבל.

קידום seo הינו תהליך מורכב וארוך אשר לא נגמר אף פעם. על מנת לקבל תנועה אורגנית ממנוע החיפוש של גוגל, עבור אתר חדש, זה ייקח זמן רב, חודשים ואף שנים. הכל תלוי במתחרים שלכם. אתם צריכים להכניס מאמרים איכותיים לאתר שלכם וכן לזנות קישורים, להגדיל את זמן השהייה של גולשים באתר שלכם ולהקטין את כמות הגולשים שעוזבים את האתר שלכם ועוד הרבה אלמנטים על מנת שמנוע החיפוש גוגל ידרג את האתר שלכם למעלה. להלן נדון בחסרונות וביתרונות של קידום אתרים  SEO.

קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל | קידום אתרים אורגני SEO

מה הם החסרונות של קידום אתרים באינטרנט מסוג SEO?

  • הצורה בה מנוע החיפוש גוגל תדרג את האתר שלכם היא הנוסחה אשר קובעת את דירוגו של האתר שלכם בחיפוש מלות מפתח כל הזמן עוברת שינויים ואתם גם אופן הפעילויות שלכם עבור קידום בגוגל. בתחום של קידום עסקים באינטרנט תמיד צריך תכנים איכותיים ובנייה של קישורים חיצוניים, אבל יש בהם שינויים אשר מחייבים פעולות מצדכם.
  • לא בחינם מבצעים קידום באינטרנט, על מנת לקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל אתם צריכים להוציא כסף עבור מישהו שיכתוב לכם מאמרים, שיעלה לאתר שלכם סרטי וידאו ותמונות וכמובן לבנות אתר. לאחר שהאתר כבר קיים, גוגל יבצע עליו סריקה וידרג אותו, אך ללא פעילות של SEO בתוך האתר שלכם, הוא ידורג למטה בתוצאות.
  • על מנת לקדם את האתר שלכם כמה שיותר למעלה בגוגל וכן לשמור על התוצאה הזאת, עליכם להמשיך ולהילות מאמרים בעלי ערך עבור קהל היעד שלכם. האלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל כל הזמן מחפש מאמרים עדכניים וחדשים. כמו כן, עליכם לפרסם את המאמרים מחוץ לאתר שלכם כדי שתזכו לקישור מאתרים שונים.
  • כדי לקדם אתר בגוגל זה לוקח הרבה זמן וזה תלוי במתחרים שלכם. למשל, אם אתם בעלי עסק של שיפוצניקים, תצטרכו להשקיע ממון רב בפעולות של הקידום, מכיוון שקודם יעלו לראש הדף החברות הגדולות והמובילות בתחום.

מה הם היתרונות של קידום אתרים באינטרנט מסוג SEO?

  • תוכלו לקבל החזר על ההשקעה שלכם באופן ניכר, לעומת נתיבי תנועה אחרים, מפאת הסיבה שרוב האנשים יותר בטוחים בתוצאות אורגניות מאשר בממומן, בלי לעורר בכם ספק ממה שהם יראו באתר שלכם.
  • רוב רובה של האוכלוסייה בטוחת ומאמינה למנוע החיפוש של גוגל – במידה וגוגל תציב את האתר שלכם בראש התוצאות, דומה הדבר כאילו היא האצילה מכוחה על האתר שלכן. על פי מחקרים נמצא, כי גולשים בעלי נטייה להקליק על התוצאות הראשונות במנוע החיפוש מכיוון שגוגל החליטה שהם אכן ראויים להיות במקומות אלה.
  • כאשר תבצעו קידום לאתר שלכם SEO, תוכלו לצפות לתנועה מתמדת של לקוחות פוטנציאליים, כל עוד אנשים יתורו אחרי מלות המפתח אשר קשורות לתחום של החברה או של העסק שלכם וכל עוד תמשיכו להזין מאמרים לתוך האתר שלכם.
  • הקידום האורגני מהווה תוצאה טבעית וזה לעומת מודעה פרסומית בגוגל. רבים הם האנשים אשר מדלגים מתוצאות מממומנות כיוון שהם יותר מאמינים בתוצאות האורגניות.
  • הופעה בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש גוגל הינה ללא כל עלות מצדכם. אמנם אתם משלמים עבור כתיבת מאמרים איכותית ועבור בניית האתר שלכם, אבל אין צורך לשלם בעבור עצם העובדה שהאתר שלכם יוצג בראש התוצאות של החיפוש.
  • האחוזים של לחיצה על אתרים אשר מדורגים במקום ראשון עד שלישי, גבוהה בצורה ניכרת מאחוז הלחיצה על אתרים ממומנים לאותה מלת חיפוש. זאת בשל הסיבה שאתרים מדורגים באופן אורגני הם יותר אמינים בעיני הגולשים שהתרגלו להתעלם מתוצאות החיפוש הממומנות שנמצאות בראש הדף של מנוע החיפוש גוגל.
קידום אתרים אורגני
5/5
מעוניין בפרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

אודות NG Universal

חברת NG Universal הינה החברה המובילה כיום בתחום בניית אתרים וקידום אתרי אינטרנט. לחברתנו מעל 10 שנות מוניטין של ניסיון מוכח ותיק עבודות עשיר.

כמה עובדות חשובות שחייבים לדעת על שירות בניית האתרים והקידום שלנו:

✅ כל האתרים בחברתנו הינם בהתאמה אישית לסוג הלקוח

✅ האתרים שלנו כוללים אפיון ועיצוב בשיתוף עם הלקוח

✅ בחברתנו אנו פועלים עם מתכנתים מהשורה הראשונה

✅ כל האתרים של לקוחותינו מגיעים מוכנים לקידום SEO במנועי החיפוש

✅ האתרים בחברתנו מתאימים לסוגי המסכים, תצוגת מחושב, טאבלט וטלפונים ניידים

✅ האתרים שלנו מתאימים לקידום וכוללים התערבות בקוד בעת הצורך

לכל שאלה בנושא ניתן ליצור קשר דרך האתר או לחייג למספר: 03-9093109

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך >>

אפיון אתרי אינטרנט

אפיון אתרי אינטרנט

איפיון אתרי אינטרנט הוא תהליך חשוב מאוד לפני שלב הפיתוח. הוא מאפשר להבין את הצרכים והמטרות של האתר, את קהל היעד שלו ואת הדרך שבה

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבה שיווקית היא כתיבה שנועדה להעביר מסר שיווקי ולשכנע קהל מתעניינים בנחיצות של מוצר או שירות. היא נמצאת בשימוש נרחב במגוון רחב של אפיקים, כגון

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל

עבור קידום אתרים ממומן , יש יתרון באפשרות שלכם להפעיל את מסע השיווק שלכם בדקה אחת ולקבל תנועה של לקוחות פוטנציאליים בצורה מידית. עשיית שימוש בצורה

מלאו פרטים ותקבלו הצעת מחיר ישירות למייל >>

דילוג לתוכן