כולנו חזקים ביחד

מחזקים את העסקים בישראל

כך תשדרגו את אבטחת האתר שלכם ב-5 צעדים פשוטים

תוכן עניינים
כך תשדרגו את אבטחת האתר שלכם ב-5 צעדים פשוטים
כך תשדרגו את אבטחת האתר שלכם ב-5 צעדים פשוטים

העולם הדיגיטלי של היום פותח צוהר לאפשרויות אינסופיות, אך טומן בתוכו גם סכנות רבות. אתרים רבים, בין אם עסקיים, אישיים או קהילתיים, עלולים להיקלע לסכנות אבטחה רבות כמו: גניבת פרטי לקוחות, אובדן נתונים, גניבת מידע עסקי רגיש ועוד. שכן סכנות אלה עלולה להוביל לנזקים כספיים משמעותיים ופגיעה באמון הלקוחות של אותם האתרים. החדשות הטובות הן שגם אם אינכם מומחים לאבטחת מידע, ניתן לנקוט בצעדים פשוטים יחסית שיסייעו לכם לשפר משמעותית את אבטחת האתר שלכם. במאמר זה נסביר לכם על 5 צעדים פשוטים שתוכלו לבצע עוד היום בכדי להגן על האתר שלכם מפני התקפות זדוניות.

5 הצעדים הפשוטים שישדרגו את אבטחת האתר שלכם

עדכנו את התוכנה באופן קבוע

עדכוני תוכנה כוללים תיקוני אבטחה חשובים אשר סוגרים פרצות אבטחה ידועות. חשוב לעדכן באופן קבוע את כלל התוכנות המריצות את האתר שלכם, כולל מערכת ניהול התוכן (CMS), תוספים ותבניות, ספריות JavaScript ועזרי תוכנה אחרים, ואת מערכת ההפעלה של השרת. מומלץ להגדיר עדכונים אוטומטיים במידת האפשר, ולבדוק באופן קבוע את רשימת פרצות האבטחה שפורסמו על ידי ספקי התוכנה שלכם.

השתמשו בסיסמאות חזקות

סיסמאות חזקות מקשות על פריצה לחשבונות האתר. חשוב להשתמש בסיסמאות ייחודיות עבור כל חשבון הקשור לאתר, באורך של 12 תווים לפחות, הכוללות שילוב של אותיות גדולות וקטנות, מספרים וסמלים מיוחדים. מומלץ להשתמש במנהל סיסמאות מאובטח לאחסון הסיסמאות שלכם.

התקינו תעודת SSL

תעודת SSL מאבטחת את התקשורת בין האתר שלכם לבין דפדפני המבקרים, מונעת האזנות סתר וגניבת נתונים, משפרת את דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש, ומעניקה תחושת ביטחון למבקרים באתר. יש לרכוש תעודת SSL מספקי אחסון האתרים, לוודא שהיא מעודכנת ותואמת את סוג האתר שלכם.

גבו את האתר שלכם באופן קבוע

גיבוי יאפשר לכם לשחזר את נתוני האתר במקרה של תקלה, אם למשל במתקפת האקרים, תקלה טכנית של האתר או מחיקה בשוגג של נתוני האתר. ניתן לבצע גיבוי ידני או להיעזר בשירות גיבוי אוטומטי. חשוב לוודא שהגיבוי מאוחסן במקום בטוח ונגיש.

היו מודעים לאיומים חדשים

עולם אבטחת המידע משתנה כל הזמן, וחשוב להיות מודעים לאיומים חדשים, כמו התקפות פישינג, תוכנות זדוניות (Malware) ופרצות אבטחה בתוכנות נפוצות. מומלץ להישאר מעודכנים באמצעות מקורות מידע מקוונים ובבלוגים של מומחי אבטחה, כמו האתר הלאומי להגנת הסייבר, מרכז הידע לאבטחת מידע, ובלוג Cloudflare בנושא אבטחת אתרים.

שאלות ותשובות

אילו אמצעים נוספים ניתן לנקוט כדי לשפר את אבטחת האתר שלי?

  • הגבלת הגישה לאזורי ניהול האתר: הגדירו הרשאות ותפקידים מוגדרים לאזורי ניהול האתר, כדי למנוע גישה לא מורשית לאזורים רגישים באתר.
  • השתמשו באימות דו-שלבי: הוסיפו שכבת אבטחה נוספת על ידי דרישת קוד נוסף אשר יתווסף לסיסמת הכניסה לאתר.
  • הצפנת נתונים: השתמשו בהצפנת נתונים כדי להגן על נתונים רגישים כמו, פרטי תשלום של לקוחות.
  • השתמשו בתוכנת ניטור: תוכנת ניטור יכולה לזהות פעילות חשודה באתר ולדווח לכם עליה בזמן אמת.
  • השתמשו בשירותי סריקה: שירותי סריקה יכולים לזהות סכנות ופגיעות באתר שלכם ולהמליץ על פתרונות לטיפול בסכנות ופגיעות אלה.

איך תוכלו להבטיח שהעובדים שלכם יהיו מודעים לחשיבותה של אבטחת המידע?

  • הציעו הכשרה בנושא אבטחת מידע לעובדים שלכם.
  • הגדירו מדיניות אבטחת מידע ברורה ושתפו אותה עם העובדים שלכם.
  • הדגישו את החשיבות של שמירה על סיסמאות חסויות.
  • השתמשו בכלים טכנולוגיים כדי להגביל את הגישה למידע רגיש.
  • דווחו על כל פעילות חשודה באופן מיידי.

באיזו תדירות מומלץ לעדכן את סיסמאות הגישה לאתר?

מומלץ לעדכן את סיסמאות הגישה לאתר באופן קבוע, לפחות אחת לחצי שנה.

האם יש הבדל בין אבטחת אתר רגיל לאתר איקומרס?

כן, אבטחת אתר איקומרס דורשת תשומת לב מיוחדת מכיוון שהיא מטפלת בנתונים רגישים כמו פרטי התשלום של הלקוחות למשל. מומלץ להשתמש בפרוטוקול HTTPS לכל העמודים באתר.ובשירות סליקה מאובטח.

איך אני יכול להישאר מעודכן אל מול איומים חדשים בתחום אבטחת האתרים?

ישנן מספר דרכים להישאר מעודכן באיומים חדשים כמו: הרשמה לניוזלטרים של חברות לאבטחת אתרים, עקבו אחר בלוגים של מומחים לאבטחת מידע, השתתפו בהכשרות ובקורסים בנושא אבטחת אתרים, קראו מאמרים ופרסומים בנושא, ועוד.

סיכום

אבטחת אתר אינטרנט אינה משימה בלתי אפשרית. יתרה מזאת, היא חיונית להגנה על מוניטין האתר ושמירה על נתוניו הרגישים. על ידי נקיטת צעדים פשוטים יחסית, ניתן לשדרג משמעותית את רמת האבטחה של האתר ולהגן עליו מפני התקפות זדוניות ושלל הסכנות הקיימות בפריצה לאתר.

הקפדה על אבטחת אתר האינטרנט באופן שוטף, תוך מודעות לאיומים חדשים ושימוש באמצעים מתאימים, תבטיח הגנה מיטבית על האתר, נתוניו ומוניטין העסק. זכרו, אבטחת אתר אינטרנט היא השקעה משתלמת שתסייע לכם להגן על נכס דיגיטלי חשוב.

מעוניין בפרטים נוספים?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

אודות NG Universal

חברת NG Universal הינה החברה המובילה כיום בתחום בניית אתרים וקידום אתרי אינטרנט. לחברתנו מעל 10 שנות מוניטין של ניסיון מוכח ותיק עבודות עשיר.

כמה עובדות חשובות שחייבים לדעת על שירות בניית האתרים והקידום שלנו:

✅ כל האתרים בחברתנו הינם בהתאמה אישית לסוג הלקוח

✅ האתרים שלנו כוללים אפיון ועיצוב בשיתוף עם הלקוח

✅ בחברתנו אנו פועלים עם מתכנתים מהשורה הראשונה

✅ כל האתרים של לקוחותינו מגיעים מוכנים לקידום SEO במנועי החיפוש

✅ האתרים בחברתנו מתאימים לסוגי המסכים, תצוגת מחושב, טאבלט וטלפונים ניידים

✅ האתרים שלנו מתאימים לקידום וכוללים התערבות בקוד בעת הצורך

לכל שאלה בנושא ניתן ליצור קשר דרך האתר או לחייג למספר: 03-9093109

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך >>

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבה שיווקית היא כתיבה שנועדה להעביר מסר שיווקי ולשכנע קהל מתעניינים בנחיצות של מוצר או שירות. היא נמצאת בשימוש נרחב במגוון רחב של אפיקים, כגון

קידום אתרים

קידום אתרים

קידום אתרים הוא תחום רחב המתמקד בשיפור נראותו של אתר במנועי חיפוש כמו גוגל. המטרה היא למקסם את החשיפה לאתר ולמשוך תנועה איכותית של מבקרים.

כתיבת תוכן

מבוא לכתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא תחום רב-גוני הנפרש בין היבטים טכניים, יצירתיים ואסטרטגיים, והיא מהווה חלק בלתי נפרד מהתקשורת הדיגיטלית בעידן המודרני. במהותה, כתיבת תוכן מתייחסת לתהליך

קידום אתרים

PPC תוצאה כאן ועכשיו

איך ppc – יעיף לכם את העסק למעלה ? אתם בטח שואלים מה זה בכלל “ppc” ולמה הוא יכול להעיף את העסק שלי למעלה .

דפי נחיתה

בניית דף נחיתה

דפי נחיתה הפכו לאחד הכלים החשובים והאפקטיביים ביותר בארסנל השיווק הדיגיטלי. דפים אלה, שנועדו להשיג מטרה ספציפית אחת כמו מכירה או הרשמה, יכולים להגדיל באופן

מלאו פרטים ותקבלו הצעת מחיר ישירות למייל >>

דילוג לתוכן