בניית אתרים
מזמינים אתכם לא להתפשר על המותג שלכם וללכת על בטוח!
למעלה מ- 10 שנות מוניטין בבניית אתרי תדמית ייחודיים.
עכשיו במבצע לזמן מוגבל
החל מ- ₪5,900 בלבד
*המבצע בתוקף עד ה- 30/07/24
מספר אתרי אינטרנט מתוך מאות שהקמנו ללקוחותינו המרוצים
אדיר ורד - מנכ"ל החברה
מחירון
דף נחיתה
אפיון ועיצוב בהתאמה אישית
אתר תדמית
אפיון ועיצוב בהתאמה אישית
• דף הבית
• אודות
• שירותים
• בלוג
• דף מאמר
• יצירת קשר
חנות מכירות
אפיון ועיצוב בהתאמה אישית
• דף הבית
• אודות
• שירותים
• בלוג
• דף מאמר
• יצירת קשר
• תקנון אתר
• מעקב הזמנות
• סל קניות
• דף תשלום
קידום ממומן בגוגל
מחיר לניהול קמפיין בגוגל AdWords
קידום ממומן בגוגל לחנות מכירות
מחיר לניהול קמפיין בגוגל AdWords
קידום אורגני בגוגל
מחיר לקידום אורגני בגוגל SEO
NG Studio מעניקה שירותי בניית אתרים לחברות, עסקים וגופים ציבוריים. אתר האינטרנט יסייע לכם להגשים את היעדים הדיגטליים של העסק – בין אם בגיוס לקוחות חדשים, מכירה מקוונת ועוד. כמו כן, בניית אתר לעסק תביא עמה שפע של יתרנות עסקיים.
היתרונות העסקיים של אתר אינטרנט
נוכחות וחשיפה
אתר אינטרנט הוא כתובת קבועה ויציבה באינטרנט שמייצגת את העסק ומאפשרת ללקוחות פוטנציאליים לאתר אותו בקלות. לעסק ללא אתר קשה יותר להימצא ולהשיג חשיפה מקוונת. אתר נותן נוכחות דיגיטלית משמעותית לעסק – הוא מראה שהעסק פעיל, מעודכן ונמצא “על המפה” באינטרנט. עסק ללא אתר עלול להיתפס כלא מקצועי או לא רלוונטי.
אתר מאפשר ללקוחות פוטנציאליים ללמוד על העסק והמוצרים/שירותים שלו בכל עת. האתר משמש כמאגר מידע ותוכן שיווקי שעוזר להתרשם מהעסק ולהבין מה הוא מציע. אתר איכותי שמופיע בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש זוכה לחשיפה רבה יותר. הוא מגדיל את הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים יגלו את העסק באינטרנט ויבקרו באתר שלו.
שיווק ופרסום
אתר האינטרנט משמש כויטרינה וירטואלית להצגה וקידום של המוצרים או השירותים של העסק. באתר אפשר להציג באופן מעמיק וויזואלי את כל המוצרים, תוך שימוש בתמונות, וידאו ותיאורים. האתר מאפשר לעדכן ולשנות את ההצעות והמבצעים בקלות, בניגוד לחומר פרסומי מודפס שקשה יותר לעדכן. אפשר לקדם מבצעים מיוחדים או מוצרים חדשים באתר.
ניתן להתאים וליעד תוכן שיווקי ספציפי לקהלי יעד שונים של האתר, ובכך לייעל ולמקסם את השיווק.
האתר מגביר את החשיפה למותג ועוזר להגדיל את ההיכרות והמודעות אליו בקרב לקוחות פוטנציאלים חדשים. בנוסף, ניתן לקדם את האתר עצמו באינטרנט בעזרת קידום במנועי חיפוש, פרסום ממומן ושיווק במדיה חברתית – דבר שמגדיל עוד יותר את החשיפה והתנועה אליו.
שירות לקוחות
אתר האינטרנט יכול לשמש כפלטפורמה מרכזית למתן שירות לקוחות במגוון דרכים:
- מערכת שאלות ותשובות – סעיף באתר המרכז שאלות נפוצות ותשובות רלוונטיות.
- טופס יצירת קשר – מאפשר ללקוחות לשלוח שאלות או בקשות ישירות לצוות התמיכה.
- צ’ט אונליין – אפשרות לתקשר בזמן אמת עם נציגים באמצעות האתר.
- מערכת לניהול קריאות שירות – קבלה ומעקב אחר בקשות לקוחות המגיעות מהאתר.
- מרכז משאבים וידע – סעיפי עזרה ומדריכים הזמינים ללקוחות באתר.
- משוב וסקרים – איסוף משוב מהלקוחות לגבי חווית השימוש באתר ובשירות.
חיזוק המותג
אתר האינטרנט הוא הבמה המרכזית שדרכה המותג מתקשר עם קהל הלקוחות ולכן יש לו תפקיד קריטי בהעברת המסרים וערכי המותג. אתר איכותי ומעוצב היטב מייצר חוויית משתמש חיובית שתורמת לתדמית חזקה ומקצועית של המותג. ניתן להשתמש באתר כדי לספר את הסיפור מאחורי המותג – מי הם האנשים, מהן המטרות והערכים ומה מייחד אותו.
האתר יכול להוות במה להצגת תכנים איכותיים כמו בלוגים, מאמרים וסרטונים שמחזקים את המומחיות של המותג בעיני הגולשים. נוכחות פעילה ועקבית ברשתות החברתיות באמצעות האתר עוזרת להרחיב את החשיפה והמודעות למותג. אתר שמופיע בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש תורם לאמינות וסמכותיות של המותג בתחומו.
אוטומציה וחיסכון
אתר אינטרנט מספק לעסקים כלי אנליטיקה ומעקב אחר נתונים שחיוניים להבנת האפקטיביות של פעילויות שיווק ומכירה. ניתן לאסוף ולנתח נתונים כמו:
- מספר המבקרים באתר ומשך הזמן שלהם בו
- מקורות התנועה לאתר (אורגני, פרסום, רשתות חברתיות וכד’)
- שיעורי המרה ללקוחות – כמה מבקרים באתר הפכו ללקוחות
- ביצועי דפי נחיתה וקמפיינים ספציפיים
- נתוני מכירות והכנסות ישירות מהאתר
ניתוח נתונים אלה מסייע לעסק לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולהשקיע בפעולות שיווק ומכירה שאכן מניבות תוצאות. אתר אינטרנט הוא כלי הכרחי למדידת ביצועים ואופטימיזציה של תהליכים עסקיים בעידן הדיגיטלי.
זמינות 24/7
אתר אינטרנט זמין ללקוחות פוטנציאליים בכל שעה ביממה, 7 ימים בשבוע – בניגוד לעסק פיזי או מוקד טלפוני עם שעות פעילות מוגבלות. זמינות 24/7 מאפשרת ללקוחות לחפש מידע, לבצע רכישות וליצור קשר בזמן הנוח להם – בבוקר מוקדם, מאוחר בלילה, בסופי שבוע וחגים.
גולשים רבים מעדיפים לבצע פעולות ורכישות מקוונות מחוץ לשעות העבודה המקובלות ולכן זמינות 24/7 היא יתרון גדול לעסקים. זמינות 24/7 גם מקנה לעסק יתרון תחרותי מול עסקים מתחרים שפעילים רק בשעות סטנדרטיות. לסיכום, זמינות ונגישות מלאה בכל עת היא אחת היכולות החשובות שאתר אינטרנט מספק לעסק בעידן המסחר הדיגיטלי.
סוגי אתרים
יש הרבה סוגי אתרים, העיקריים שבהם הם דפי נחיתה, אתרי תדמית ואתרי eCommerce:
אתר תדמית
אתרי תוכן מתמקדים בהצגת תוכן איכותי ושימושי לגולשים בתחום מסוים. הם כוללים מאמרים, טיפים, וידאו, פודקאסטים ועוד. מטרתם לבנות מומחיות וקהל עוקבים.
למידע נוסף על אתר תדמית לחצו כאן >>
חנות וירטואלית
אתרי איקומרס מאפשרים לבצע רכישות מקוונות של מוצרים. הם כוללים קטלוג מוצרים מקוון, עגלת קניות, אפשרויות תשלום ועוד. נפוצים בעיקר בקרב חנויות ועסקים המוכרים מוצרים פיזיים מקוונת.
למידע נוסף על חנות וירטואלית לחצו כאן >>
דפי נחיתה
אתרים אלו מיועדים לקדם מוצר או שירות ספציפי. הם כוללים עמוד נחיתה אחד או מספר עמודים המתארים את המוצר/שירות ומנסים לשכנע את המבקר לבצע פעולה כלשהי כמו לרכוש או להירשם.
למידע נוסף על דפי נחיתה לחצו כאן >>
איך מתחילים לבנות אתר?
תהליך בניית אתר איכותי דורש תשומת לב לפרטים, השקעת זמן ומשאבים בכל שלב ושלב.
התהליך הכללי של בניית אתר אינטרנט כולל בדרך כלל את השלבים הבאים:
אפיון האתר
הגדרת מטרות האתר, קהלי יעד, תכנים, מבנה ניווט ותפריט, חוויית משתמש ועוד.
למידע נוסף על תהליך אפיון אתרים, לחצו כאן >>
עיצוב ויזואלי
עיצוב הממשק של האתר על בסיס התכנון, כולל בחירת צבעים, פונטים, תמונות/גרפיקה ופריסת אלמנטים.
למידע נוסף על תהליך עיצוב אתרים, לחצו כאן >>
פיתוח
כתיבת קוד האתר בשפות HTML, CSS ו-JavaScript והטמעת מערכת ניהול תוכן (CMS) כמו וורדפרס.
למידע נוסף על תהליך פיתוח אתר, לחצו כאן >>
כתיבת תוכן
יצירת התוכן עבור דפי האתר כגון טקסט, תמונות ווידאו.
למידע נוסף על תהליך כתיבת התוכן, לחצו כאן >>
בדיקות ואימות (QA)
בדיקה שהאתר עובד כראוי על דפדפנים ומכשירים שונים.
למידע נוסף על תהליך QA, לחצו כאן >>
העלאה לשרת
העלאת קבצי האתר לשרת האירוח כדי שיהיה זמין באינטרנט.
למידע נוסף על שירותי אחסון, לחצו כאן >>
קידום האתר
פעולות שיווקיות כדי לקדם את האתר במנועי חיפוש ולהגדיל את התנועה אליו.
למידע נוסף על קידום אתרים, לחצו כאן >>
תחזוקה
עדכון ושיפור מתמידים של האתר ותכניו לאורך זמן.
למידע נוסף על שירותי תחזוקת אתרים, לחצו כאן >>
הפלטפורמות המוכרות לבניית אתרים
כדי להבין טוב יותר את הפלטפורמות לבניית אתרים, חשוב להבחין בין 3 גישות עיקריות:
אתר בקוד פתוח
האתר נבנה “מהתחלה” על ידי מפתח באמצעות שפות תכנות כמו HTML, CSS ו-JavaScript. מאפשר שליטה מלאה אך דורש מומחיות טכנית רבה.
למידע נוסף אודות בניית אתרים בקוד פתוח, לחצו כאן >>
אתר בקוד סגור
מבוסס על שימוש בפלטפורמה קיימת כמו וורדפרס שכוללת תשתית מוכנה לבניית האתר. פשוט יותר לתפעול.
למידע נוסף אודות בניית אתרים בקוד סגור, לחצו כאן >>
מערכת ניהול תוכן (CMS)
מערכת שמאפשרת למשתמשים ללא ידע תכנות לנהל ולעדכן בעצמם את תכני האתר. לדוגמה וורדפרס.
למידע נוסף אודות מערכות לניהול תוכן (CMS), לחצו כאן >>
כל פלטפורמה מתאימה לצרכים אחרים ויש לבחור בהתאם לדרישות ולמטרות האתר.
רוב האתרים נבנים על פלטפורמות קוד פתוח ו-CMS כי הן פשוטות ונוחות יותר לעבודה. להלן הפטפורמות הפופולריות ביותר:
וורדפרס
פלטפורמת קוד פתוח נפוצה מאוד לבניית אתרים. השימוש בה קל וידידותי גם למשתמשים ללא ידע תכנות. קיימות תוספות רבות להרחבת האפשרויות. מתאימה למגוון סוגי אתרים.
למידע נוסף אודות וורדפרס (WordPress), לחצו כאן >>
שופיפיי
פלטפורמה נפוצה לבניית חנויות מקוונות. כוללת אפשרויות עשירות לניהול מוצרים, עגלות קניות, תשלומים ומשלוחים. פשוטה יחסית לתפעול.
למידע נוסף אודות שופיפיי (Shopify), לחצו כאן >>
מג’נטו
פלטפורמה מתקדמת לאתרי איקומרס. מציעה יכולות שיווק, ניהול מוצרים ומלאי, ניתוח נתונים ועוד. דורשת מומחיות טכנית להתקנה והטמעה.
למידע נוסף אודות מג’נטו (Magento), לחצו כאן >>
ויקס
פלטפורמה ידידותית וגמישה לבניית אתרים. מאפשרת שליטה מלאה על העיצוב והתכנים. כוללת תמיכה במסחר אלקטרוני אך פחות מתוחכמת ממג’נטו.
למידע נוסף אודות ויקס (Wix), לחצו כאן >>
כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?
יש הרבה מרכיבים המשפיעים על העלויות. עלויות בניית אתר אינטרנט משתנות בהתאם לסוג האתר, הפלטפורמה, התכולה, מורכבות הפרויקט וגם כמה שבית התוכנה “מחזיק מעצמו” וקובע את העלות של שעות העבודה שלו. להלן כמה טווחי מחירים מקורבים:
*אלו לא מחירי הפיתוח של של NG Studio
מחיר ממוצע של דף נחיתה
- אתר דף נחיתה פשוט יכול לעלות החל מ-1,000 ש”ח ומעלה.
- אתר דף נחיתה מתקדם עם עיצוב ייחודי ופונקציונליות רבה יותר – בין 5,000 ל-15,000 ש”ח.
מחיר ממוצע של אתר תדמית
- אתר תדמית בסיסי עם מספר דפים – החל מ-5,000 ש”ח.
- אתר תדמית מתקדם עם עיצוב מותאם אישית, תוספות ותכנים – 10,000 ש”ח ל-25,000 ש”ח.
מחיר ממוצע של אתר מסחר אלקטרוני
- אתר eCommerce קטן ופשוט – מחיר התחלתי של כ-15,000 ש”ח.
- אתר eCommerce בינוני/גדול עם מגוון תכונות – 25,000 ש”ח עד 50,000 ש”ח ומעלה.
הסיבות להבדלים במחירים
כאמור, ההבדלים במחירים בין סוגי אתרים שונים או בין אתרים פשוטים יותר למורכבים נובעים ממספר סיבות. להלן חלקן:
- ככל שיש יותר עמודים ותכנים, העבודה בפיתוח, עיצוב ומילוי התכנים גדלה ולכן גם המחיר עולה.
- אתרי מסחר אלקטרוני מורכבים יותר בשל הצורך בשילוב אפשרויות תשלום, ניהול מוצרים והזמנות, לוגיסטיקה וכדומה.
- אתרים דינאמיים ואינטראקטיביים דורשים פיתוח תכנותי רב יותר בשפות כמו JavaScript.
- עיצוב מותאם אישית וייחודי כרוך בתהליך ארוך ומורכב יותר של עבודת מעצב גרפי.
- אינטגרציה עם מערכות אחרות כמו CRM או ERP דורשת תכנות ספציפי.
- אתרים גדולים ומורכבים דורשים צוות פיתוח גדול יותר.
ככל שיש יותר מרכיבים ייחודיים ומותאמים אישית, כך עולה המורכבות הטכנית ועלויות הפיתוח.
אפשר ללמוד כאן עוד על בניית אתרים >>
Wix: פתרון נוח וידידותי לבניית אתרים
השאירו פרטים » בעולם הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט הוא כלי חיוני לכל עסק, ארגון או אדם פרטי. אתר אינטרנט משמש ככרטיס ביקור מקוון, ומאפשר
QA בבניית אתרי אינטרנט: מפתח לאיכות והצלחה
QA, או במלוא השם Quality Assurance (בעברית: איכות תוכנה או בדיקת איכות), היא תהליך קריטי בפיתוח ובניית אתרי אינטרנט. מטרתו היא להבטיח שהמוצר הסופי –
בניית אתרי תוכן לעסקים
אתר אינטרנט הוא כלי חיוני עבור כל עסק, קטן כגדול. הוא מהווה נוכחות מקוונת לעסק, ומאפשר לו להגיע לקהל יעד רחב יותר, להציג את המוצרים
הנגשת אתרים: איך להימנע מתביעות
השאירו פרטים » אני מודע לכך שחלק מהקוראים לא יאהבו את גישתי בנושא הנגשת אתרים. רבים רואים בהנגשה חובה חוקית ומוסרית חשובה, ואני מכבד את
שרתי אחסון לאתרי וורדפרס
בחירת שרת אחסון לאתר היא צעד חשוב ביותר בהקמת אתר וורדפרס. כדי להבטיח זמינות מהירה ומיטבית של האתר שלך לגולשים בישראל, כדאי לבחור בשרת אחסון
תוספי וורדפרס מומלצים לשיפור מהירות אתר
בעידן הדיגיטלי המהיר, קצב החיים הולך ומתגבר. אנו מצפים לקבל מידע באופן מיידי, ללא המתנה מיותרת. במובן זה, מהירות אתר הפכה לגורם קריטי להצלחתו. אתר